Nuffnang

Tempahan Header Blog Yang Awesome

Assalamu'alaikum

Teks :: Hafsah Ismail



Cool kan header saya? 

Header ni yang saya tempah dengan Kak Suhaida. Fb beliau (Sue Haida).  Lama dah sebenarnya. Dalam 2 3 minggu lepas. Tapi dek kerana kesibukan dengan tugas harian, dari sehari ke sehari saya peram je dalam draf.

wahai blog, maafkan daku!

Design Kak Sue ni semua cantik-cantik. Harga pun sangat berpatutan. Untuk header saya ni, saya minta Kak Sue designkan header yang simple sahaja tapi nak nampak cool. Kos upah pun baru RM2+.

Nak tengok koleksi design beliau? Tekan disini ---> http://suesukasusun.blogspot.com/p/blog-page.html

Seronok berurusan dengan Kak Sue. Peramah orangnya. Semua permintaan saya Kak Sue ikut. Kejap mahu tukar yang itu, kejap mahu tukar yang ini, dalam masa tak sampai satu hari dah siap. Tapi baru semalam saya berkesempatan untuk letak di blog saya ni.

Kalian mahu blog kalian awesome macam saya? boleh terus berunding dengan Kak Sue ya. InsyaAllah anda akan puas hati dengan servis beliau.

No comments: